14 January 2013

Sanah Helwah

Salam...

   
24 tahun dah.. tuenye..okayla ade anak sorangkan... hehe
                               
Syukur alhamdulillah pagi ni aku masih lagi bernafas dibumi milik illahi... dan juga genaplah umur aku 24 tahun. Pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih kepada umi yang melahirkan aku, menjaga aku dan mendidik aku hingga aku mampu berdikari sendiri.. i love u mom.. dan juga abah yang garang tu.. sebab abah garang lah aku jadi aku yang sekarang ni.. love u too dad!! Terima kasih juga buat adik adik kesayangan aku.. juga buat teman-teman sekolah, universiti, teman sekerja dulu.. pengalaman bersama korang banyak mematangkanku dan membuat aku kenal erti kehidupan.. tak lupa buat yang terlupa mungkin.. suamiku Dzul.. apepon aku tetap sayang dan cintakan kamu..semoga hingga ke Jannah..

Aku juga nak mintak maaf atas segala kesilapan dan kekhilafan yang pernah aku buat selama aku bersama semua..aku insan yang kerdil dan lemah dan masih berusaha mengejar syurga dan masih gigih menjauhkan neraka.. 24 tahun aku hidup bermakna aku makin dekat dengan kematian.. bermakna masa aku makin singkat.. aku berdoa agar Allah tetapkan iman aku.. semoga aku semakin kuat berperang dengan syaitan dan juga nafsu diri sendiri.. semoga aku menajdi orang yang bertaqwa.. semoga aku menjadi hambaNya yang solehah.. aku tidak minta kekayaan dunia yang sepertinya fatamorgana yang tidak nyata.. aku takut aku menjadi kufur nikmat... Ya Allah.. engkaulah yang memberi rezeki, kurniakanlah aku dan keluargaku rezeki yang kau berkahi.. Amin ya Rab!

kepada semua yang menyambut ulang tahun kelahiran bulan Januari ni, SANAH HELWAH! HAPPY BIRTHDAY! SELAMAT HARI LAHIR... semoga kita menjadi insan yang lebih hebat dan awesome lepas ni!! yehaaaa

thats all for now

                              

p/s: kite tunggu sampai tengahmalam ni, kalau lupe jugak, kita merajuk esok! xoxo

1 comment:

  1. Babe. Happy belated birthday. Btw, lawa header blog kau. :)

    ReplyDelete

nota buat saya: