12 January 2013

Malasnya membaca...

Salam..

Ali, terbalek la tu.... huh! Xoxo

Aku la kan bukan nye tak suka membaca buku ni.. suka tapi kadang tu malas.... very bad attitude ok... beza ngn dzul, beliau adalah tokoh membaca. Suka sangat dengan buku, ulat buku hantu buku.. die sanggup berhabes duit untuk beli buku.. aku kagum betol dengan beliau ni... aku tau buku memberi manfaat pengetahuan yg sangat banyak tapi sekarang aku lebih prefer baca artikel kt internet, lebih menarik, boleh terus cari references or sumber maklumat lain dengan bukak tab baru ja.. huhuu..

Infact banyak info pasal pregnancy, baby , resepi dan macam2 lagi aku buat reseach dari internet.. so, tak salahkan aku x gemar sangat membaca buku sebab at the end result die same jugak.. you'll get knowledge either you read books or internet article blog or others.. hah! Anyways korang lak macam mane???? 



p/s: kt terengganu xde MPH, dzul sangat tertekan kerana itu... :D

No comments:

Post a Comment

nota buat saya: