19 November 2011

Cekedis@jajan@candy zaman kanak2 uolls ^_^V

Haaaaaaii!!! hai2.. This time aku nak citer pasal makanan manis mase aku kecik2 dulu...Tora datang lagi, Nini cokelat celup, Ding Dang, Mamee dan laen2.. ha... ce ingat balek... banyakkan.. So, today aku ajak my Encik Hubby pergi satu kedai borong kat Sungai Buloh..belakang The Store..senang je nak cari... pe yang special tentang kedai ni... heee...nak tau jom layan gambar2 yang ku da amek...
Inilah kedainyer
Jelly sumi section....
murah2...pilih jgn x pilih
Mimii..kopok udang ea??? aku suke kopok ni
kanak2 dan mainan xbole dipisahkan!
ni hanya 1/10 kedai...okay
i love SUGUS!!!
sape tau ni???
X ingat la name die, tapi ade asam dalam ni...
Sugus version panjang =)
Banyak pilihan biskut.... kitorang amik biskut inti nenas.. yum2
segale jenis kueh biskut ade... cakap je nak pe...
gummy gummy gummy~~
Paling suke!!! Mini jelly burger.... leleeeeh
happy? im soo happy
seee....
Tu la...hari ni malas sikit nak menaip, jenuh da memerah otak untuk keluarkan idea2... so aku hanya mampu hidangkan gambar2 jela... anyways pe jajan kegemaran korang mase kecik2 dulu ea???



1 comment:

  1. salbiah hj seman08 December, 2014 21:31

    macam2 ada di sini...saya suka dia punya biskut love letter...dlmnya ada inti peanut butter...satu balang rm17.

    ReplyDelete

nota buat saya: