17 November 2011

me COME BACK entry....




Fuh....Setelah sekian lamanya aku open balik blog aku yg da berhabuk (berape kali berhabuk ntah)... tengok Blog Achive..adooii,, last enrty aku rupenyer awal tahun 2011, sekarang da middle of November da.. memang terbaik la kan.. macam mane aku leh tergerak hari hati nk bukak balik blog ni sebab after 3 months kat menara IBM as associate accountant, aku da mula mendapat penyakit busan tahap gaban.. so im start to review some blog2 best.. so far yg paling aku suke sekali BLOG SERIUS,  aku da khatam da semua entry2 die yang serius tu.. memang cool la kan sebab aku rase blog ni different dari yang lain.. asal ade mase terluang je, aku terus klik bookmark yg aku da siap2 letak kt toolbar google chrome aku ni ha.. sampai satu mase aku rase da xde mende da aku nk korek dalam blog brader tu.. aku pon mencari-cari la blog orang laen selain blog gossip artis Beautifulnara, tapi blog abang nara ni aku hanya bukak seminggu sekali , tu palilng kerap la, sebab aku x suke bace satu2 entry, bia sekali layan 3 4 5 page terus, baru puas dan terase mase aku ni terisi..

Cari punye cari smpai da busan cari, last2 aku jumpe macam mane blogger ni bole buat side income yang mencecah ratusan juge ribuan RM.. menarik jugak tu kan.. tapi bak kate Redmummy (aku rase 'orang lame' dalam dunia blogging ni dalam entrynya camane nak jana income dengan berblogging ...perghh... memang terbaik la.. panjang lebar akak merah kite ni bercerita.. so, yang penting kne from heart when you type something bile nk berblog ni, u know how to attract people to visit ur blog again and banyak lagi la.. nak tau korang bace la entry Redmummy tu.. ok..




Tetibe aku rase aku da macam matang@org tue lak.. dulu time belajar lagi, aku selalu usha blog2 yang cute2, cantik2.. citer pasal makeup, pasal fashion, pasal pose cantik2, makan sane sini, pakai bju ape, style shawl macam mane.. owh.. think it back, its that really me??? iieeyuuu, girlish terlebih okay.. ya, maybe aku da matang skit dari dulu, so selera aku sekarang more too knowledgeable and informative reading.. xtau nape aku kurang suke beli buku kt mph macam my dear hubby,.. suke berhabis duit kat MPH,, i prefer more to online reading.. (sebab lebih jimat dan lebih infomasi,, ye x..) kalu lepak mph pon , aku p cooking section, bahagian masakan, resepi masak2.. anyways there will be lots of entry bout my cooking,, coming soon.. haha.. guess im done for now.. bubuiii.... Assalamualaikum =)

'a good WRITER is agood THINKER'- kunisaakay_nov2011

P/s: Good luck to HARIMAU MALAYA for tonite match!!!! wink ^_^V

No comments:

Post a Comment

nota buat saya: