24 November 2011

Girls and Shoppings??

PEREMPUAN dan SHOPPING!



Memang susah nak dipisahkan... sampai wujudnya WORD = Shopaholic!!!! dont know why, tapi aku adalah pompuan yang x bernafsu untuk membeli belah macam kebanyakkannyer... time xde duit nak macam2 tapi time ade duit berkire2., at the end x beli pape..thats me la.. tapi, realitynyer kaum hawa ni sangat suka buat semua jenis koleksi..

Shoes collection

akunyer kasut, beli satu pakai smpai lunyai pastu baru beli satu lagi...

Handbag collection

handbag aku since belajar lagi orang hadiahkan..even sampai sekarang aku xpenah lagi beli handbag... ;p

accessories bling bling....waaaaaa

honestly aku penah cube try kumpul koleksi perhiasan ni.. ya ampun x lame.. 2 3 bulan je, pastu barang hilang entah mane (bende kecik2..adoii, mane la nk cari balek).. hasrat hati nk berhias2 mati terkubur jela.. pisstt~kebanyakkan accesories yang aku ade ni pon huby aku yg kasi.. *.*''
(gambar diatas hiasan semate okay)

aku pon pelik ler nape kaum sejenis aku ni mcam ni.. xdapat aku brainkan kenape...............ape pon hubby aku mesti bahagia dapat isteri macam aku ni... untungla die..


typeless..
lol ;D
PESANAN UNTUK SEMUA: 
BERJIMAT CERMATLAH SEMENTARA POKET MASEH PENUH.. 

3 comments:

  1. letak la dunia ne kat tangan jgn kat hati .. sbb tu kalu brg hilang susa hati.. letak kat tangan susa tangan jer tak susa hati

    ReplyDelete
  2. sama ler macam wife aku..
    jangan ada diskaun2 kat shopping....perabih duit..
    lagi-lagi kalau jayaJusco buat J Card..umphhh
    salam kenal dan jom exchange bloglist

    ReplyDelete
  3. agak la.. hari tu jusco One Utama wat J card.. pergh... pagi2 lagi orang da beratur..sesak...

    ReplyDelete

nota buat saya: