27 November 2011

Drive thru..

korang tau akn drive thru tu ape? pandu lalu dalam bahasa Malaysianya.. ape mende yang korang rase berkait rapat ngan pandu lalu ni? Okay, 1 st sekali mesti la Mcd kan..memang die famous ngn drive thru,, manusia zaman sekarang ni memmang suke nk cepat2 ni.. time is money.. since Mcd ade drive thru ni.. banyakla restoran fast food amik konsep ni.. termasuklah KFC, A&W.. dan lain2..
well, anyways,, yang aku nak share ngn korang.. betape speacialnyer tempat aku tinggal sekarang ni.. sebab Kota Damansara ade drive thru yang tempat korang xde.. kalau ade pliss share ngan aku ok.. lol..pe yang special sangat tu.. adalah... MAYBANK ATM DRIVE TRU!!!!! haaa... tempat korang ade? ade? ade????? 



see... photo taken 26th November 2011.. korang ade?? 

psst: aku 'jakon' sebenornyer.. ;p

2 comments:

nota buat saya: