13 January 2013

Changed blog skin!!

Salam...
pastel pastel pastel my little fav color now!!

My blog header: simple and straight forward..


Yehuuuu finally...setelah berhempas pulas seharian dapatkan idea for blog header and template.. inilah rupa baru blog aku... yeayy!!! love love love it!! simple je.. huahuahuahua.... actly aku dapat idea malam tadi, memandangkan dzul kate boleh tolong buatkan guna photoshop (aku sangat fail denagn software tu!), so aku da explain macam mana yang aku nak tapi bile suruh die buat katenye nanti nanti die buatkan... hmm.. last last aku amik insiatif aku sendiri hari ni aku terus guna PICASA PHOTO EDITOR kesayangan aku... korang boleh klik untuk download dan sama2 memanafaatkannya...huhu.. hasilnya aku super suka!!

that's all for now!


p/s: warna pastel sangat indah kan!

No comments:

Post a Comment

nota buat saya: