31 January 2013

My secrect

Salam...

Aku adalah pengamal VCO ... virgin coconut oil.. start guna time pregnant ali.. dapat tau pasal ni dari blog fatin suhana.. die ade review pasal vco and she said its work on her.. aku pon terjebak la.. sbb aku ade masalah senggugut yang melampau xbole bangun kene guling2 kat katil (padahal tgh pregnantkan time tu..;p) pastu ade review cakap boleh mudahkan time nak bersalin.. boost susu badan, kulit berseri, dan banyak lagi la kebaikkannye.. i had tried it and i think its work in me too.. lagipon harganya xla mahal macam sesetengah brand tu.. Only for RM39.90.. First time beli online sebab puas cari kat sini x jumpa.. time tu beli 2koyak sbb xperlu tambah kos phantaran.. free!! Tapi sekarang da banyak jual kt kedai2 sini.. aku prefer beli kat kedai lagi sebab x perlu tanggung kos delivery and bole beli sekotak je.. haha..

p/s: lepas 2 bulan bersalin... terase kulit makin berseri2..hahaa..nak putih melepak macam adira bole?

No comments:

Post a Comment

nota buat saya: