23 January 2013

Impian jadi fashion designer,, walaahwee..

Salam...

aku hanyalah pelukis amatur yang suke skit berangan...

Aku mase kecik punya impian nak jadi fashion designer, nak bukak butik, nama butik busana muslimah.. gitu kan.. haha.. kecik2 dlu aku suke lukis2 baju2 idaman hati.. (Padahal suke berangan.. ), sekarang ni banyak je online butik kan.. tapi masalah paling besar ni, duit ade bukan xcukup tapi yg ikot taste aku sgt la terhad teruatama sekali jubah / abaya.. aku nak cari yg labuh tak lebar sgt mcm baju kelawar n the most important sesuai utk breastfeed... rasenye nk cri 1 dalam 1000 kot.. last2 ade satu hari tu, aku terpikir buat sendiri jela... beli mesin jahit wat la psen mane pon.. dlu aku penah wat bju kurung pahang sendiri, kire pas la menjahit ni ye dak.. ( itu pon bape puloh kali kene tetas jahit balek..hahahaa) bila hasrat di sampaikan kpd dzul, die kate x percaya.. Oh NOOOo.. Kalu beli kain ela, pastu suh tukang jahit watkan.. Kang x menjadi aku jugak yg frust menonggeng,,, alahaai...nak upah designer macam fatin liyana tu, ceq ni bukannya bini dato K.. xpe xpe.. kalu niat berpakaian kerana Allah, mesti Allah tolong kn...



p/s: mane nak beli jubah cantik2 dan tak mahal sangat ea??

No comments:

Post a Comment

nota buat saya: