05 January 2013

Khas untuk suamiku...

Salam..

Purse Concentre HAIKU: avon
 
Perfume ni baru saja dibeli sebentar tadi.. hohoo.. murah ja RM10.90.. aku beli sebab dzul selalu cakap bau aku macam bau susu ali... hahaha.. kesian beliau... so niat dihati nak berwangi wangian la untuk suami..xoxo.. jangan risau, aku pakai dalam rumah ja.. okay! Kenapa aku pakai dalam rumah jee?? 000hoho.. sebab....

Rasulullah bersabda:
"Siapa saja perempuan yang memakai minyak wangi, kemudian dia keluar, lalu dia melewati satu kaum (org ramai) supaya mereka mendapati (mencium) baunya, maka dia itu adalah perempuan zina" ( HR Abu Daud, Tirmizi dan Ibnu Hibban)




p/s: mase sekolah dlu ade member yg bawa catalog avon ni, halaman yg ade 'layangkan tangan' (page perfume) laaa paling lunyai sekali... hahaha

1 comment:

  1. LOLOLOLOL! Aizat Izzati la ejen Avon tu. Kakaka! Semua nak pergi page 'layangkan tangan' tu.

    ReplyDelete

nota buat saya: