28 June 2010

mula

hai..n salam...to u guys...
well... dis is my first time..writing a blog..
gedik2 je sbb tgk org len bkn maeennn lg layan blog masing2 kn...
so nk jgk ade experience gedik2 wt blog ni..hehe..leh join contest pape..lalalala
so.. for 1st entry aku citer la seber sedikit psal diri aku ni yg sgt la lemah disisi tuhannya...

start wif my name: u all can call me nisa.. kalu xnk pgl kay pon bole aje..
umor da tue bangke tp perangai cam kanak2 rebina x sedor diri..haha..21 already..
my village ade kt ipoh sane ha.... but now im staying at 1st residential college in UM.
i've got 4 sisters n 2 brother.well.. tgk muke aku yg garang cam nenek kebayan ni, obviously la aku ni akak sulung ean...tp kalu ade org teka ku ni adek bongsu ke..anak tengah ke..hehee..hepi bkn men lg..wawawa (perasan muda la konon)

lg..ape ye.. ow.. now im doing my degree in buidling surveying..kuar t jd surveyor la ( dok ukur2 bgunan cam aunties aku kt kg ckp tu~~lol).
so skg ni da nk masuk final year..(gerun giler= kne pk sal thesis lak kn..)

aishh..byk la pulak nk tulis. but nanti la lu.. da magrib ni..
later AKU TULIS LAGI~~

No comments:

Post a Comment

nota buat saya: