19 April 2012

1st entry for 2012

Salam semua, sedar tak sedar, dah hampir bulan MAY 2012,.. da berbulan rupenyer aku x buat post baru... anyways, tahun baru ni macam2 mende da berlaku kt aku n husband.. antaranya, ku da behenti keje kt IBM Bandar Utama, pastu bisnes Hot Rainbow Ice Cream Dzul da bertambah maju, alhamdulillah da ade 7 rakan niaga.. n perubahan paling besar sekali adalah Dzul dapat offer Petronas kt Kerteh.. yg bermakna kami haruslah berpindah ke Terengganu makang kopok lekor la... huhu.. oh.. baby dalam perot ni lak da 5 bulan..syukur3.. semua ni rezeki baby..

Ramai yang tanya kalau da Dzul da keje Petronas nanti bisnes ais krim mcm mane?? well, perkara ni da pon dibincangkan dan da diselesaikan.. ade partner@kawan baik kami (Acap) kt KL yg akan uruskan bahagian domestik aka Operation Manager la kalu nk name glamournya.. terima kasih sangat2 kat beliau dan isteri yg juga bakal menjadi mama n baba next month.. hihi.. ade geng! yeay..

Memandangkan aku akn menjadi suri rumah sepenuh masa, in/allah akan ade banyak entry baru akan datang.. Janganla ade diantara korang yg merasakan pengajian aku kt UM tu sia2 sebab aku da decide nk jadi suri rumah.. aku nak jadi ibu yg berpendidikan tinggi untuk mendidik anak2 aku nanti.. bukan ibu yg berkerjaya besar tapi gagal mendidik anak2.. nauzubillah...

okaylah, entry kali ni just nk bgtau perkembangan aku yg terkini.. hopefully, semuanya berjalan lancar..amin..

3 comments:

  1. wec om...hee
    btw,keje kt IBM ok ker??saje tnye,ade interview nty..

    ReplyDelete
  2. em..depends department mane cik love pink masuk nti..
    dlu sy kt department accounting, so bole tahan jugak ler thoughnyer..kalu mase closing week, ade yg balek smpai lewat malam.. tapi kalu xde keje sgt bole work from home.. huhu.. anyways GOODLUCK to u!!

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah....murah rezki ko, kay ^^
    bestla da nk jd surirumah...jge baby..hoho..kawaii~^0^

    ReplyDelete

nota buat saya: