01 January 2013

5 sebab orang berblogging.

Salam... oOf course la banyak reason orang berblogging kan.. Antaranya yg dpt aku fikirkan.

1. sbb blog ni medium utk org luahkan pendapat, perasaan dan komen2 tentang sesuatu..
2. hobi.. mengisi masa yang sgt lapang?..
3. trend skg.. Org ade facebook ko pon nk, org ade twitter ko pon nk, org ade blog ko pon mesti la nk jugak..
4. nak femes? maybe.. skg ni bloger2 byk dpt offer dr media2 hiburan ni.. Dpt masuk tv, majalah, interbiu sane sini..  Ye dak?
5. Nak wt side income.. Sape xtau dgn beblog je ko leh wt duet.... riban2.. Siap ade yg bhenti keje sbb ckup je wet lanje ngn income dr berblogging ni..

rasenye ade byk lagi reason nape org buat blogkan... korang2 yg ade blog bole2 la share nape ye kt bahagian komen..;)

Dan sebab aku berblog ni lak ialah dulu sbb nak femes pastu nk wt side income la... (ahhahaha berangan).. tak ku sangka berblog ni x mudah.. nk kekalkan momentum untuk berdate ngn laptop ni setiap hari, n sebebnarnya nk blog menarik kne la selalu update, at least 2x sehari.. pastu n cari idea2 menarik pastu ehhh.. byk la songehnye... hangat2 tahi ayam aku ni terbukti dengan jumlah entry 2012.. SATU  je okay! hehe.. tapi skg dah len..niat aku just nak share info, pendapat aku tentang isu semasa n ape2 yg jadi dalam life aku..

thats all for now..


1 comment:

nota buat saya: